יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

שירותי הספנה – מה זה?

לא פעם קורה שאנחנו לשלוח חפצים רבי ערך אל מעבר הים. במקום לשלוח אותם באוויר על גבי מטוס אנחנו מעדיפים לעשות זאת על גבי ספינה דרך הים. משלוח חפצים ומכולות דרך הים הוא דרך העברה נוחה מאוד ובטוחה. שירותי העברה אלו נקראים גם שירותי הספנה. שירותי ההספנה הם שירותים של ספינות אשר מעניקות לנו שירות. הספינות יכולות להעניק לנו מגוון רחב מאוד של שירותים ממשלוח של ריהוט אל מעבר האוקיינוס ועד משלוח של סחורה באופן חודשי ומוסדר. שירותים אלו הם שירותים שהערך שלהם רב ולכן כדאי לנו לבחור בחרה איכותית אשר תבצע אותם עבורנו.

הספנה – שוטי שוטי ספינתי...


שירותי הספנה
הספנה מהווה דוגמה ישירה לשיר המפורסם: "שוטי שוטי ספינתי....". בסופו של דבר כאשר אנחנו שוכרים את שירותיה של חברת הספנה אנחנו רוצים לדעת שהיא תגיע ליעד שלה ושמה ששלחנו על גבה יהיה בטוח ויגיע בצורה שלמה ותקינה אל היעד. שירותים אלו הם שירותים רציניים מאוד ואיכותיים. חשוב שנוודא שחברת ההספנה תהיה בעלת ניסיון ומעמד חוקי בארץ. לא ניתן למשל לשכור חברה אשר אין לה רישיון ממשרד התחבורה הישראלי. יש חברות של הספנה שהן חברות מקומיות אך רוב החברות מטבע הדברים הן בין לאומיות כי הן עוסקות באופן יומיומי ושגרתי בסחר בין לאומי בין מדינות שונות שיש בניהן ים או אוקיינוס.

תיקון כלי שיט – למען הבטיחות וההנאה שלנו...


שירותי ההספנה כוללים לא רק שירותי משלוח אלא גם את תחזוקה של ספינות ושל כלי שיט. אנחנו יכולים לשכור חברה אשר תעניק לנו שירותי הספנה שיכללו תיקון כלי שיט וגם אחזקה שוטפת של כלי השיט שלנו. את השירותים הללו כדאי לנו לקבל אך ורק מידי חברה מקצועית ומהימנה אשר מתמחה במתן שירותים אלו. שירות אחזקה של ספינות וגם של סירות כולל טיפול במנועים שלהם וגם במערכת ההיגוי והבקרה.

לסיכום, ניתן לומר שנושא ההספנה הוא נושא רחב מאוד וקצרה היריעה מאשר להכילו. אם אנחנו זקוקים לשירות מסוג זה כדאי לנו לפנות לחברה אמינה ומקצועית. ניתן למצוא חברות המעניקות שירות זה בעזרת משרד התחבורה או בעזרת הנמלים. אם ברשותנו ספינה אנחנו חייבים מדי תקופת זמן לתקן אותה בשביל שבמבדק כושר השיט הבא היא תקבל רישיון ונוכל לשוט אתה למעוז חפצנו. תמיד טוב להשקיע באחזקה שוטפת של הספינה שלנו ואז ההוצאה הכספית שלנו גם לא תהיה מאוד גבוהה יחסית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Facebook Stumbleupon

 
Powered by Blogger